X Ta strona korzysta z plików ciasteczek (ang: cookies). W przypadku braku zgody na ich umieszczenie należy zmienić ustawienia Państwa przeglądarki internetowej tak, aby nie akceptowała ona zapisywania ciasteczek.
Poradnik PrzedŚlubny z poradami ślubnymi dla Narzeczonych. Wszystko na Wasz ślub i wesele - od przygotowań ślubnych przez błogosławieństwa po weselną uroczystość. 
Dziś jest: 18-08-2017 imieniny: Heleny, Bronisława, Ilony

Ćwiczenia na piękny biust

Piersi to ta część kobiecego ciała, która przede wszystkim kojarzy nam się z seksualnością oraz macierzyństwem. Biust podtrzymywany jest przez mięśnie klatki piersiowej i ramion dlatego codzienne ćwiczenia pomogą je wzmocnić i sprawią, że piersi wrócą do wspaniałej formy. Na kształt naszego biustu raczej nie mamy wpływu - jest on uwarunkowany genetycznie, lecz na pewno możemy zadbać by był on jędrny i zadbany. Jak to zrobić? Z pomocą przyjdzie nam kilka ćwiczeń oraz zasad, które należy przestrzegać...

ĆWICZENIE NA LEŻĄCO

W tym ćwiczeniu połóż się na ziemi z nogami ugiętymi w kolanach. Stopy złączone razem ewentualnie mogą być splecione, jeśli tak Ci jest wygodniej. Weź butelkę z wodą do ręki (jej ciężar musi być dostosowany do twoich możliwości.) Leżąc w tej pozycji wyciskaj butelkę w górę i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonuj to precyzyjnie w linii prostej od splotu słonecznego, pamiętając o tym, że łokcie nie mogą być dalej niż 5cm od linii barków. Pamiętaj o prawidłowych oddychaniu: wydech wyciskając w górę, natomiast wdech opuszczając.

DAMSKIE POMPKI

Uklęknij na ziemi i podeprzyj się porządnie rękami z przodu. Dłonie ustaw tak, aby ci było wygodnie. Samo ćwiczenie polega na zginaniu rąk w łokciach, w taki sposób by biustem niemal dotknąć podłogi, a następnie wyprostowaniu ich czyli wrócenie do pozycji wyjściowej. To co jest charakterystyczne w damskie pompkach i co różni je od męskich, to że drugim punktem oparcia nie są palce stóp, lecz również kolana. Dzięki temu są o wiele łatwiejsze. Oczywiście jeżeli ktoś ma na tyle siły, może wykonywać zwykłe pompki.

SKRZYDŁA MOTYLA

Do tego ćwiczenia przyda się dość gruba poduszka lub gruby koc. Połóż się wygodnie na plecach, nogi ugnij w kolanach. W obydwu rękach trzymaj butelki z wodą, unieś je w górę. Następnie powoli opuszczaj ramiona na boki. W ten sposób wykonujesz jakby ruchy skrzydełek motyla stąd ta nazwa. Pamiętaj, że ręce w górze powinny się dotykać, natomiast w dole dotykać ziemi. Dzięki temu ćwiczeniu piersi będą bardziej okrągłe.

Ważnym elementem pracy nad sobą jest utrzymywanie wyprostowanej sylwetki. Nie wymaga to zbyt dużego wysiłku, lecz odrobiny samodyscypliny. Gdy garbimy się, obciążamy mięsień, który odpowiada za podtrzymanie naszego biustu.



       

Udostępnij na swoim profilu Facebook